Friday, January 30, 2009

si labu

Aku sangat la tidak sukakepada perangai manusia yang terlalu..diulangi, TERLALU amat sangat2 suka buruk sangka kepada org lain..bagi aku manusia macam ni sangat keji...perlukah perkataan yang sekadar gurauan dan tidak berbekas di hati dan tanpa niat buruk dijaja-jaja dan disampai2 oleh sang mulut puaka?? Perlukah?? Sudah tidak ada kerja lainkah mereka selain daripada berburuk sangka, menjaja cerita dan berdengki2 dengan orang lain?? Aku sangat laaaa tak paham akan kewujudan orang semacam ini....buat kotor atmosfera bumi saja

Pernah dengar pepatah melepas anjing tersepit tak? Itu lah dia...diberi susu dibalas tuba..aku tak menyesal atas pertolongan aku beri dulu masa dia tersepit mahukan kerja..atas dasar kawan dan kesian, tolong sajaa...okk...tapi lepas ni jangan diharap lagi.antara saya dengan kamu, kita bukan lagi sahabat..nama kamu sudah saya padam dalam list sahabat saya...terima kasih sahaja dengan senyuman plastik kamu, saya tak butuh..gambar2 kamu masih lagi ada tertampal di dinding ruang kerja saya..tak mengapalah, biarkan sahaja di situ, saya tidak terlalu keji untuk menunjukkan rasa benci...

Aku senang saja, kalau dah aku malas nk bercakap ngan orang sekian2..namanya aku benci la tuh..takde la sampai nk menyumpah2, sampai nk menyampai2....sebab bagi aku, kalau benci, biar setakat tu saja..tak payah panjang2 cerita...sebab perangai aku bukan macam dia...aku tak berkudis pon kalo dijaja cerita tak benar itu...sebab aku tahu, org yang rapat dengan aku tahu macam mana perangai aku...biar la si luncai terjun dengan labunya..yang penting gaji aku bulan2 jalannnnn saja....ahahaha riakkk :p

4 comments:

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...

persetankan sj org cmtuh...hua3!

ruffemo said...

nyahkan saja org sebegitu dr idop mu....

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

huhuuu...adakah daku kenal....uhukk uhukkk...;p

nurul said...

tidak..anda tidak kenal..hu hu hu