Monday, January 12, 2009

Dan kami Pon Mula…..

Berpoya2..ekekeke…smlm kuar berpoya2 di alamanda sahaja selepas bejaya membuat ayat kasihan “aku tiada transport” pada anna..sebab memula kata nk jumpa kat mana ntah, aku da lupa..eheh..janjinya jam 1.30..tapi biasa laaa..kami keturunan melayu kan, mesti ikot adat susila orang melayu, lambatt itu mesti....zaid jek yang cepat sikit (aku semakin pasti zaid berdarah campuran)...awal2 lagi abang tu dah sampai..ampoonnn.. Sampai alamanda terus gi johnny’s...wohh..makan steambot dalam cuaca panas sangat la pandaii..ahahaha..sib bek lepas tu da tak panas terik..kalo tak berasap kepala...bole tahan la sedapnya..sebab dia nyer apa tu cicah2 ke apa? Yang tu sedap...jadi lenkali boley datang agik... Lepas makan2 kitorang gi memboleng dengan gumbira (slepas nunggu satu jam..eheh) ..aku menang yang round petama okeh...petama jek la..yang kedua kederat da tak mencapai piawaian...naik lenguh tangan....tapi badan tak sakit...diulang, badan tak sakit (kenyataan untuk anna sahaja)..nasib baik la kami2 ni kuar takat alamanda jek..kalo kat kl aku rasa mau sampai malam melapaking bersama2...hu hu hu...da lama tak lepak sama2 kan, memang sronok la...nostalgia masa muda belia duluk, kalo tak cecah 2 pagi mana reti nk balik umah..kalo tak tawaf sopping mall..lepak kedai abe pastu masok karokeh jamban, mana nk sah...isk isk..saya sangat merindukan hari2 tersebut...uhuhuh ::balik malam my mr makan meggi..dhuuhh::

1 comment:

annapeje said...

sian nyer ur mr memula mkn mushroom jerk pastu mkn meggi :)) weh meggi x leh mkn jenama israel tue boikotttttt