Friday, January 30, 2009

:D

Seminggu bercutian sangat laaa mengasikkan..(pstt..kalo lagi lama duk KLantan lagi asikkk :p )..pegi makan2 free kat kedai kak long, pastu pegi kb mall..pastu pegi makan free lagik esoknya, pastu pegi pasar isnin memborong kain nk wat baju kurung..bila ntah nk siap jahit pon tatau..ptgnya kami balik perak..perak sangat panas...i tak sukeee..ahahaha

Hari rabu dah balik putrajaya, tapi kul 11 lebey baru sampai sebab ameer nk singgah umah akak dia kat selim river...selim river?? Owh lalu satu kawasan sepital tu, baru saya teringat, saya ada kawan..erkk..kawan?? used to be kawan or masih bekawan..mana2 lah...yang ibunya tinggal kat kuarters sepitalnya (anna kenal dia..ekekek)..masa tu tetiba jek terkeluar balik citer2 lama Ym..ahahaha...citer macam mana mula2 kenal ngan semer orang..kat mcD Central Market..ingat tak??? Ahahaha..kelakar..tapi gathering tu berlangsung sebelom kejadian anna bercakap omputeh ngan aku lah...hubungan terputus seketika dan bersambung balik selepas anna buat ayat “buang yang keruh ambil yang jernih”...cam areemmm jek =)) ...dan hubungan tu kekal sampai sekarang..dah nk masuk 7 tahun kan..kejap jek rasanya..aishh

Sampai umah...yaaaaaaaaa..sangat semerbak baunya, sebab sebelom balik kg aku da baling2 ubat gegat serata rumah..rumah kami sangat digemari oleh sedara mara anna...rasa nk pengsan pon ada bau ubat gegat tuh...dah siap kemas2 barang semer, ngn tak mandi terus tidooo bongkang sampai pagi..asiiikkk...tapi esoknay bagun pagi, terus kena demam selsema...memang asyik sungguh...dtg opiss?? No komen..macam biasa la kan..

2 comments:

@nnap3jelov3b@by said...

elelele cakap jerk la wendu kat aku ahahahha

»£ã£á¯M¡§§♥ú« said...
This comment has been removed by the author.