Tuesday, January 13, 2009

boikoting the labels...

boikoting?? ahahahah..memandai jek buat pekataan sendirik...perkara di bawah tidak banyak kena mengena dengan tajuk di atas..tajuk di atas hanya sebab saya baru pegi carefour itu hari...bilangan pelanggan still sama macam biasa...serba salah nak beli tanak beli nak beli tanak beli...((sebab zayed kata boikotttt)) tapi sebab transpot kami laki bini tak mengijinkan pegi jauh2 nak beli barang dapo, jadi aku beli jek la..pendamm sudehhh... saya guna beberapa barang yang diboikot..still thinking...boikot?? p/s :: anna, suh aril benti stabak, boikootttt.....eheks ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: adakah??? adakah saya gila bila hanya mampu tersenyum bila......hari ni macam2 la kat opes ni, malas nk dengo orang tu kata ini...orang ni kata itu, yang boleh, senyum ajeeee...buat kerja sendiri sudeehh...as long as i'm happy with my life, the hell with u lah.... ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: the moment i'll miss

3 comments:

annapeje said...

ahahaha x kose den nk boikot2 g pon aper la sangat brg malaysia
kalo betoi2 nk boikot wat awal2 g ...:P

alexzander said...

time skrg la yg paling sesuai utk serius boikot brand zionist supporters. free gaza! free palestin!

see, kena quote gmbr aku amik tu. huh!

annapeje said...

ALAMAK!!!!!!