Monday, January 19, 2009

hidop saya masih sama...eheks

Hari sabtu lepas kuar ngn bini orang, puan salwana seperti yang dijanjikan (main aci janji saja) …sampai2 stesen erl plak lajuuuuu jek telepas..tepaksa la nek bus ngn abang2 indon yang nk turun kl lepak2 di hujung minggu..gila sesak…nasib bek la berbekalkan teknik2 dan skil2 berebut line masa naik bus yang dipraktik masa duk kl dulu masih berkesan…wahahaha…dapat la seat daripada berdiri dari sini ke kl..nk berdiri, masak laaaa…lagipon I tak suka u, mat indon tu jeling2 i..ewwww…sebab jam, dalam bus aku siap bleh tetida..da lama tak nek bus, memang sedappp jek rasa tido dia..eheks… Sampai midvalley dalam, aku round2 dulu sorang2 sebab anna tak sampai agik…singgah kat counter barang **tuutt** sebab nak redeem, tapi stok abis plak..ciss.. sebab barang yang lama da hampir2 abis aku sempat rembat 2 stok baru …duit…owh…jalan2 lagi, sms anna kata da sampai..nunggu dia pon hazaaabbb, susah nau nk cari paking kan…lepas tu gi lepak, makan2 kat chili’s sebab da janji nk banjer dia makn..hu hu…ini dia yang kami order..tapi da hamper licin…hu hu hu…
Aku kan, kalo makan kat chili’s memang wajib ngisi benda alah nih..
rasa cam nk gelak bila mamat bangla ke Nepal ke aku tatau..bila dia nengok aku isi benda alah ni, dari awal order bawak ke kitorang nk blah, dia punya entertain, baekkkkkk punya..nk lobi ke bang Hari?? Akakaka….
Lepas makan aku ngn anna gi jalan tar sebab aku nk alter suar…kasi kecik sket (bukan sebab aku da kurus, tapi suar tu yang beso..uweekk) asal nk beli kain pasang banyak2 tapi tetiba rasa cam malaaaaasss jek nk beli.. (bebulu jek kan anna) Dalam nunggu suar tuh, kitorang gi masuk sogo n terrrr..ulang suara..terrsinggah kaunter **tuut** lagi skali sebab aku nk redeem barang tadi, owh..ada stok plak kat sini…sebab beauty consultant tu sangatlah ramah tamah, aku hasut2 puan anna buat test..hasutan berkesan bila puan anna membeli barang2 tersebut..wakakaka ((bila nk mintak nombor akuan maybank saya puan anna? :p ))
Puan anna yang menjadi cantik tetiba…
Dan aku pon skali lagi membuat pembaziran ke atas barang2 ini..tapi takpe laaaaaaaaa… (ayat pujuk poket)
Balik umah saya da malas nk masak..beli ini saja.
esoknya saya masak ini untuk asben saya...chilli crab..hu hu hu

2 comments:

annapeje said...

bak nomot tepon oppss silap bak no akaun la ekekeke

Anonymous said...

e...eh....kayernyer see....!!! isk...lg kayer dr lala nmpaknyer neh....xbole jd neh... ha3