Monday, November 30, 2009
Hi!!
sudah agak agak sangat lama tak udate blog..baaaaaaaaaaannnyak kerja la sangat..tapi memang akhir2 tahun ni kerja melambak2..nk bermulut puaka dengan puan anna kat gmail pon tak sempat da..puan anna apa kabar?? sihat kew?? :">
semalam baru sampai dari kampung..sangat nyaman bila dapat balik kg..mcm2 dapat makan..waktu tidur pun panjang semacam jek..eheh..ingat nk cuti ari ni tapi wajah boss tersayang terbayang2 jek kat mata..daripada mimpi dia tak pasal2 baik masuk opes..hahaha...tapi pepagi buta da berasaaappp jek jiwa..macam2 hal bila ada org yg sibuk nk kacau keje kita..buat lagi berasap bila rajin pulak dia mencanang2 satu bangunan..bak kata kawan kawan aku.. "org gemok mmg jahat arr" huh..statement tak bleh blah...kawanku poi yg comel tu ok jek walopon dia sihat walafiat..hu hu..moral...rambut sama hitam, hati lain2...sabor aje la kak....
Monday, November 9, 2009
Hari Sabtu dan Jijik
Sabtu
halluu..hari ni hari isnin..heheh...macma biasa2..hari ni pon i solo k :p
hari sabtu hari tu keluar ngn puan anna sama mr.peje sama aqil dan pengiring..apa ke nama tatau budak tuh...hu hu..mengambik gambo dak aqil pakai kamera seludup..opsss!!! pinjam..ehehe..aku tak tempek gambo tuh sbb anna da tempek..gipon aku tak simpan plak gambonye...dalam pala plan ka ke sana ke sini..tapi masing2 takot nk bilang sama mr.peje..firts time aku jenjalan pas makan terus balik....hahaha..rasa cam tak normal ok..tapi takpelah lenkali buleh gi lagi...n bulen minjam kamera lagi..just tunggu incik ameer balik..sbb nnt takde la asik gambo aqil aje yang ada..dengi la..he he he
Jijik
aku sangat jijik dengan pencuri..aku ngaku aku penah mencuri...time kecik2 curi mangga makcik kat kg bukit lepas balik mancing...tapi esok terus pegi mintak maap ngn makcik mangga tuh..tapi ni nk cerita pasal pencuri makanan...sangat jijik sebab aku rasa org tersebut mcm pelahap sangat n sangat selfish..bayangkan satu pejabat, semua org bayar duit bulanan untuk beli brg pantry..semua org ok...dan makhluk sorang ni (tatau sapa..kalau tahu da lama aku hamunkan) dengan tak malunya curi makanan yang disimpan dalam almari pantry untuk dipelahap sorang2..mayonis...roti..sardin semua dia sebat..makan tin ke apa...n lebih jijik lagi ada yg curi makanan yg diletak atas meja kerja..sah2 la kalau da ada atas meja tu makanan org tu punya kan..itu pon ko nk sebat ke...gila..kawan2 mohon doa org tu buncit perutnya ya..hu hu....aku sakit ati sangat sebab aku nyer tumbler ice age ilang..dia curikk..aaaaaaaaa sakit ati...budus punya pencurik...
Monday, October 26, 2009
saya dan 27
hari ini 27 sudah...ingat baru 25..ahahaha...serius tak ingat pon..sib bek smalam ada org ingatkan kalo tak memang lupa langsung hari ni birthday aku...
no celebration..sob sob...sebab laki jauh nuuuunnnnn di samping takuya kimura..hahaha..hari sabtu dan ahad cuma meronggeng rokiah dengan net..sangat bahaya keluar ngn net sebab hampir pasti duit akan habis dibelanja...bahaya sungguh...hari ahad pon kuar ngn net jugak lagi...duit habis lagi..hahaha...
happy birthday to me :">
Friday, October 23, 2009
ALL....
esok suda masuk dua minggu gua membujang..hue hue hue...mcm tak seronok je sebab takde sia yg nk dikutuk2 n nk gadoh2 kat rumah...takpelah..sabau aje nyah..ehehehe..
last 2 weeks rasanya banyak kot benda yang dah buat...tapi da tak ingat apa sebb banyak sangat benda nk fikir kat tmpt keje kan... (ceh ayat cam bagus..hahaha)
gambo ehsan dari puan anna....
Gambar 1 ::pergi kenduri mamat ni...huuuuu...untuk lebihan informasi sila ke blog anna..haha
Gambar 2 ::sedang membuli aqil secara duet
Gambar 3 :: owh, ini la juadahnya..semua sendiri bikin tau...buat makan2 untuk
kawan2..harap2 pueh ati la semer ya
Saturday, October 10, 2009
70 days...
menunggu selama 70 hari..yeaaaahhhh...sangap apa nk buat tatau..hu hu..harap selamat pergi selamat balik..jangan lupa ole2..ekekeke
Subscribe to:
Posts (Atom)