Monday, October 26, 2009

saya dan 27

hari ini 27 sudah...ingat baru 25..ahahaha...serius tak ingat pon..sib bek smalam ada org ingatkan kalo tak memang lupa langsung hari ni birthday aku... no celebration..sob sob...sebab laki jauh nuuuunnnnn di samping takuya kimura..hahaha..hari sabtu dan ahad cuma meronggeng rokiah dengan net..sangat bahaya keluar ngn net sebab hampir pasti duit akan habis dibelanja...bahaya sungguh...hari ahad pon kuar ngn net jugak lagi...duit habis lagi..hahaha... happy birthday to me :">

4 comments:

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

hepi2 besday to uuuuu ehehehe

p/s..aku pon rasa baru 17 tahun jerk umo aku wakakaka

carl zafran said...

hepi besday utk korg yer.
xde dah beli2 hadiah, blanje2 mkn mcm dolu2...

tenkiu pn.nurul dtg kenduri aku. maaf agak kekurangan yg berlaku.

♥«mrs.M!ê.Sh!ñ0da»♥ said...

epy bufdey 2 u pn nuuii..hehe..
klu dkt leh la aku pow ko banje aku lak...haha...;p

p/s...ha'aa laa...aku pun trase bru sweet12..huhuhuuu..

ruffdaEmogurl said...

happy belated besday pn.see aka nurul..hehehe