Monday, November 9, 2009

Hari Sabtu dan Jijik

Sabtu halluu..hari ni hari isnin..heheh...macma biasa2..hari ni pon i solo k :p hari sabtu hari tu keluar ngn puan anna sama mr.peje sama aqil dan pengiring..apa ke nama tatau budak tuh...hu hu..mengambik gambo dak aqil pakai kamera seludup..opsss!!! pinjam..ehehe..aku tak tempek gambo tuh sbb anna da tempek..gipon aku tak simpan plak gambonye...dalam pala plan ka ke sana ke sini..tapi masing2 takot nk bilang sama mr.peje..firts time aku jenjalan pas makan terus balik....hahaha..rasa cam tak normal ok..tapi takpelah lenkali buleh gi lagi...n bulen minjam kamera lagi..just tunggu incik ameer balik..sbb nnt takde la asik gambo aqil aje yang ada..dengi la..he he he Jijik aku sangat jijik dengan pencuri..aku ngaku aku penah mencuri...time kecik2 curi mangga makcik kat kg bukit lepas balik mancing...tapi esok terus pegi mintak maap ngn makcik mangga tuh..tapi ni nk cerita pasal pencuri makanan...sangat jijik sebab aku rasa org tersebut mcm pelahap sangat n sangat selfish..bayangkan satu pejabat, semua org bayar duit bulanan untuk beli brg pantry..semua org ok...dan makhluk sorang ni (tatau sapa..kalau tahu da lama aku hamunkan) dengan tak malunya curi makanan yang disimpan dalam almari pantry untuk dipelahap sorang2..mayonis...roti..sardin semua dia sebat..makan tin ke apa...n lebih jijik lagi ada yg curi makanan yg diletak atas meja kerja..sah2 la kalau da ada atas meja tu makanan org tu punya kan..itu pon ko nk sebat ke...gila..kawan2 mohon doa org tu buncit perutnya ya..hu hu....aku sakit ati sangat sebab aku nyer tumbler ice age ilang..dia curikk..aaaaaaaaa sakit ati...budus punya pencurik...

2 comments:

annapeje said...

weh ko curik cekelat sell aritue kan tp da minta mahap la ahahaha

alexzander said...

chicken wing aku sapa curi ntah...larikksss!!!