Monday, November 30, 2009

Hi!!

sudah agak agak sangat lama tak udate blog..baaaaaaaaaaannnyak kerja la sangat..tapi memang akhir2 tahun ni kerja melambak2..nk bermulut puaka dengan puan anna kat gmail pon tak sempat da..puan anna apa kabar?? sihat kew?? :"> semalam baru sampai dari kampung..sangat nyaman bila dapat balik kg..mcm2 dapat makan..waktu tidur pun panjang semacam jek..eheh..ingat nk cuti ari ni tapi wajah boss tersayang terbayang2 jek kat mata..daripada mimpi dia tak pasal2 baik masuk opes..hahaha...tapi pepagi buta da berasaaappp jek jiwa..macam2 hal bila ada org yg sibuk nk kacau keje kita..buat lagi berasap bila rajin pulak dia mencanang2 satu bangunan..bak kata kawan kawan aku.. "org gemok mmg jahat arr" huh..statement tak bleh blah...kawanku poi yg comel tu ok jek walopon dia sihat walafiat..hu hu..moral...rambut sama hitam, hati lain2...sabor aje la kak....

1 comment:

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

of coz la poi comei tue sbb baik ahahhaha huhuhu saya sehat aqil x sehat muntah2 cirit birit n demam sob sob sob