Thursday, December 16, 2010

Kenangan Lama

kredit to mcD

Dia sudah kembaliiiiiiiiiii...kalau tengok Prosperity Burger ni teringat pulak zaman muda2 dulu..muda2??? hahaha..dulu masa aku stay kat kl, bila tima musim burger alan ni keluar, selalu balik dari kerja akan singgah mcD kl sentral..melantak dulu dengan geng2..slalu janji dengan sell, anna n net lah..kadang2 lala join..uuuuuu sangat rindu kenangan itu.. :p
untuk musim ni belum berkesempatan lagi nak pegi makan..bila ntah


Wednesday, December 8, 2010

Patutkah Delete Saje?

Assalamualaikum..

haiii..dah lama tak mengupdate..aku memang gini, kalau pegi mana2 atau keluar hoye2 ke suka jugak la ambil gambar semua..dengan harapan nk update kat blog..konon je la..lepas dah balik rumah mood hilang langsung tak update sampai ke sudah..kalau rasa nk update pon benda tu dah basi dah kot..huhu..patutkah delete saja blog ni..lagipon bukan ramai sangat yang baca..hahaha...tapi oleh kerana blog ni tmpt nk meluah perasaan dan sebagainya..biarlah..ada masa, ada rajin sikit kang update je la kan.. :p

gambar banyak tapi besar sangat saiz..malas nk resize..lantak

daaaaaaaaa

Thursday, November 18, 2010

saya da balik

Akhirnya saya balik jugeeeeeeeeeeeeeeee...hehehehe
seminggu meng outstation kan diri..sangat penat..penat bukan sebab kerja tu, tapi penat sebab kena naik turun kapatebang..gila letih laaaaaaaaaa..lenkali tanak dah men transit2 n balik hari..nak demam je rasanya. walaupun outstation kat tempat best2 tapi apa benda pon tak boleh nk beli..masa pegi langkawi dah kena balik hari..memang tak sempat. dah cerdik sangat pegi langkawi hari jumaat kan, banyak kedai tutup da hari jumaat...sob sob...
masa pegi sabah pon macam tu jugak..dari tawau ke KK tu dah malam..sempat pegi pasar malam je. esoknya dah nk balik. pepagi buta dah tercongok kat pasar filipina tu..kedai pon baru buka satu dia..melepas lagiiiiii...sob sob..nasib baik hotel adalah terbaeeekkkkk...rasa tido tak nak bangun..golek2 pon best..hehehe..

gambar?? ooooooooo nanti lah..malas nk upload

Thursday, October 14, 2010

Kenapa Selalu Macam tu???? Whyy??

Hari ni tiba2 rasa penat semacam je time kerja..sakit pale weh nk layan org sengal2..bodoh2 alang perasan dia la pandai sedunia..aku ni jenis malas nk gaduh, sebab kalau gaduh rasa macam nk bertumbuk, gigil2 je tangan nk kasi penampar ke penumbuk kan..jadi sabar saje..
cakap banyak pon tak guna..org kalau dah bebal, memang otak dia stuck situ je la..dia je la yang betul..ok fine..layankan aje..tapi kalau hari2, muntah darah la...dah  la aku ni pesen kalo tak siap kerja boleh tak tido mlm sebab risau..muntah darah ganda dua
kepada orang itu, bawak2 la insaf..dah jadi bapak orang kan..jangan suka sangat guna pepatah lembu punya susu sapi dapat nama..sudah2 la bawak cerita bukan2  pasal orang..sudah2 la kalau sakit ati sibuk nk kutuk2 fizikal org kat facebok, mcm perangai budak tak kering sunat...udah2 la tu..bila org tak lawan suka sangat kamu, kata org takut dengan kamu. padahal orang tak kuase nk melayan dah..kalau tak berubah jugak, pegi bunuh diri saje ok...daaaa

Monday, October 11, 2010

Open House

Assalamualaikum..hehe

Semalam telah berjaya melaksanakan opeh house...terima kasih kepada yang sudi hadir yee..yang tak hadir tapi janji nk hadir, tahun depan da black list nama kamu semua..hahaha...kecik hati tau, janji nk datang tapi tak datang2...memang menyampah..sebab smlm kan 10.10.10 so dlm kul 2.30 tu takde lagi org yang sampai, risau gak takut2 mmg takde yg datang..kan ramai yang nk nikah sanding bagai 10.10.10...paling awal datang ialah jira n farah..sbb takde org boleh la borak2 dengan tenang...sbb farah nk balik awal, ada wedding gak kat n9, so dengan jira skali kena gerak awal...duk sekejap tetamu kehormat lak sampai, sapa lagi, tonet la..hahaha...lepas jam 3 tu baru berdoyooonnn tiba tetamu2 ku..walaupun sangat penat, happy sebab kawan2 kenyang...ada yang tak kenyang ke? :p..walaupun balang kuih comel pecah, happy jugak sebab makanan hampir habis...walaupon sofa kena cakar2, happy jugak laaaaaaa....hahaha
tak sempat pun nk ambik gambar meja makan...tapi tahun ni tak banyak mcm tahun lepas..cuma ada nasi dagang, laksam n makaroni saje...jadi la kan..maapkan saya sbb rumah panas sket..ekon takde :p

laksam...deme tak caya aku kata buat benda ni sendiri..ingat i tak terer ke?? huuhuhu

bukti kedua..penat oooooooo menggulung ni

mengarung nasik dagang.. 
tetamu paling awal dtg...kejap sangat tak sempat mesra lama2

si comel..jira.. 
farah n nayli..anak dia ni mmg kejam lah

kami..comel tak..hahaha

ini tetamu kehormat..dia tak datang mmg majlis kensel..

teringin ke bang?? hu huh

peminat laksam..shasha n kak mid

budak ni jemput diri sendiri datang rumah saya..hahaha

pencuri kuih hijau...abes sebalang dia makan tau..haha

kami yang gembira..ini semua member chatting..sudah lama berkawan..sampai org tak caya pon ni member chat sebenarnye..huhu

poi da buang scallop kat rambut dia..hahaha..ini anna sebelum dia merakuskan diri

sudah bertindak rakus

deme dua ni nk merakus tapi tak jadi..dikuatiri menjejaskan kandungan..jadi separuh rakus cukup

Mel si pembekal bedak MAC dan pakwe baru

budin dan skendel no 6 dia

kak mid..dia baca doa penutup majelis..hahha