Thursday, October 14, 2010

Kenapa Selalu Macam tu???? Whyy??

Hari ni tiba2 rasa penat semacam je time kerja..sakit pale weh nk layan org sengal2..bodoh2 alang perasan dia la pandai sedunia..aku ni jenis malas nk gaduh, sebab kalau gaduh rasa macam nk bertumbuk, gigil2 je tangan nk kasi penampar ke penumbuk kan..jadi sabar saje..
cakap banyak pon tak guna..org kalau dah bebal, memang otak dia stuck situ je la..dia je la yang betul..ok fine..layankan aje..tapi kalau hari2, muntah darah la...dah  la aku ni pesen kalo tak siap kerja boleh tak tido mlm sebab risau..muntah darah ganda dua
kepada orang itu, bawak2 la insaf..dah jadi bapak orang kan..jangan suka sangat guna pepatah lembu punya susu sapi dapat nama..sudah2 la bawak cerita bukan2  pasal orang..sudah2 la kalau sakit ati sibuk nk kutuk2 fizikal org kat facebok, mcm perangai budak tak kering sunat...udah2 la tu..bila org tak lawan suka sangat kamu, kata org takut dengan kamu. padahal orang tak kuase nk melayan dah..kalau tak berubah jugak, pegi bunuh diri saje ok...daaaa

2 comments:

carl zafran said...

mamat tu baca ker blog ko nih pn. nurul?
kalo baca dan tak paham gak, x tau la bahasa apa dia pakai.
tp kalo x baca, camne yer nk bg dia paham...

nurul said...

luahan perasaan saje...