Tuesday, January 13, 2009

boikoting the labels...

boikoting?? ahahahah..memandai jek buat pekataan sendirik...perkara di bawah tidak banyak kena mengena dengan tajuk di atas..tajuk di atas hanya sebab saya baru pegi carefour itu hari...bilangan pelanggan still sama macam biasa...serba salah nak beli tanak beli nak beli tanak beli...((sebab zayed kata boikotttt)) tapi sebab transpot kami laki bini tak mengijinkan pegi jauh2 nak beli barang dapo, jadi aku beli jek la..pendamm sudehhh... saya guna beberapa barang yang diboikot..still thinking...boikot?? p/s :: anna, suh aril benti stabak, boikootttt.....eheks ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: adakah??? adakah saya gila bila hanya mampu tersenyum bila......hari ni macam2 la kat opes ni, malas nk dengo orang tu kata ini...orang ni kata itu, yang boleh, senyum ajeeee...buat kerja sendiri sudeehh...as long as i'm happy with my life, the hell with u lah.... ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: the moment i'll miss

Monday, January 12, 2009

Dan kami Pon Mula…..

Berpoya2..ekekeke…smlm kuar berpoya2 di alamanda sahaja selepas bejaya membuat ayat kasihan “aku tiada transport” pada anna..sebab memula kata nk jumpa kat mana ntah, aku da lupa..eheh..janjinya jam 1.30..tapi biasa laaa..kami keturunan melayu kan, mesti ikot adat susila orang melayu, lambatt itu mesti....zaid jek yang cepat sikit (aku semakin pasti zaid berdarah campuran)...awal2 lagi abang tu dah sampai..ampoonnn.. Sampai alamanda terus gi johnny’s...wohh..makan steambot dalam cuaca panas sangat la pandaii..ahahaha..sib bek lepas tu da tak panas terik..kalo tak berasap kepala...bole tahan la sedapnya..sebab dia nyer apa tu cicah2 ke apa? Yang tu sedap...jadi lenkali boley datang agik... Lepas makan2 kitorang gi memboleng dengan gumbira (slepas nunggu satu jam..eheh) ..aku menang yang round petama okeh...petama jek la..yang kedua kederat da tak mencapai piawaian...naik lenguh tangan....tapi badan tak sakit...diulang, badan tak sakit (kenyataan untuk anna sahaja)..nasib baik la kami2 ni kuar takat alamanda jek..kalo kat kl aku rasa mau sampai malam melapaking bersama2...hu hu hu...da lama tak lepak sama2 kan, memang sronok la...nostalgia masa muda belia duluk, kalo tak cecah 2 pagi mana reti nk balik umah..kalo tak tawaf sopping mall..lepak kedai abe pastu masok karokeh jamban, mana nk sah...isk isk..saya sangat merindukan hari2 tersebut...uhuhuh ::balik malam my mr makan meggi..dhuuhh::

Friday, January 9, 2009

heeee....

now ada kat opis lagi...namanya menumpang, makanya kena la tunggu kawan balik walaupon lambat due to my kecacatan patah kaki...((kete kat bengkel lagi, bila nk siap tatau))...thinking about buying a nu kaki tapi tatau la macam mana lagik..any advice?? myvi?? tanak..mahal..orang kaya mcam zayed jek yang mampu..siapalah diriku nk beli kaki semahal zayed..huahahaha..kaki baru untuk berulang dari desa tercita ke kerja saja... dah biasa balik lmbt sampai lup nk nengok jam..keje pon da siap uuu.. :p..today..quite happy walaupon waktu rehat ada yang bong bang bong bang cakap pasal benda yang hari2 jadi tu, dia dok up up citer sama..malas nk layan..terus bawak makanan dari pantry makan kat bilik sendiri..senang...happy?? owh..pasal surat pelantikan dah siap n big boss da sign..aaaaaa...sangat heppy...for me n untuk semer geng first batch of coz..nu pay cheque mulai bulan ineyy...yeyeyyyy... owh..ahad ni nk pegi jumpa anna n mr peje kat alamanda....zayed ((lelaki ini yang nk kawen bulan 9)) pon ada gak...sapa2 lagi nk dtang pon tatau lah..asal buleh jupe kengkawan sudeehh...

Monday, January 5, 2009

tag si milah

Alangkan aku takde kerja..eh bukan..alangkan aku malas nk wat keje..aku menjawab tag si milah #01 describe 10 things about the person who tagged you. 1.milah...ahahaha..milahh..ha ha ha..tak kuasa mak 2. blog dia ialah milah ke apa tak ingat..samilah..ahh gi blog anna ada url nya..aku lom add 3.milah..mereng sket budaknya 4. dia macam biskut cipsmore.... 5. blog milah tak bes..sebab cite kuar makan ngan anna jek slalu..wahahaha 6. aku tau milah anak makcik linda (ni namas glemer mak dia) 7. milah suka kontrol ayu..huh..tak caya try la kuar ngn dia..kalo dia gelak tu..ala2 bunyi tak bunyi jek suara milah ni tau... 8. milah masih anak dara 9. milah belom nk kawen sebab baru kumpol doet..doet slalu wat beli mekap..mana nk kumpol 10. hoo...samilah #02 - Now u have to describe 10 things about yourself. 1. aku suka becakap kalo nk becakap..kalo malas..memang malas lah 2. sker kaler…putih..skang suka putih..esok lusa taktau..sebelom putih aku suka pink 3. saya baru keje dalam 4 taun...tak banyak pengalaman macam milah 4. sekarang saya sedang berusaha mendapatkan beby..ahahaha 5. saya malas kerja 6. sangatlah senang to deal with 7. benci milah! Itulah aku…eh..benci apa ekk..benci kalo air takdek 8. saya budak kelate 9. tak suka bersenam..sebab itu saya obes 10. senyum sajelah..itu motto hidop saya..huahahaha #03 - At the end, you need to choose 5 people to be tagged and list their names. 1) si milah..buat lagi milah

Monday, December 22, 2008

Anda Sememangnya Bersendirian...

Pernah dengar pasal hipokrit?? Kalo skang nih dalam bahasa barunya deme panggey “plastik” ...ini la perkara yang sedang dialami skang nih...feels like kena back stab...wah, sangat teruja bila mengalaminya sebab jarang2 jadi...i don’t know what the hell is going on...all of sudden...damn..and as for me, asal mereka bahagia, whateverlah... takkan minta maaf kalau dipersalahkan tanpa sebab dan tatau apa salah sebenarnya... i’m doing nothing wrong...and trust me, good friend is soooo hard to find.....jadi, jika anda ada kawan2 yang baik di sekeliling anda, sila jaga hati mereka sekiranya mereka pandai menjaga hati anda..sama2 menjaga hati, sama2 membantu, sama2 menanggung susah dan senang...sekiranya mereka blah saat anda tercedera (ayat drama kurea yang bermaksud terluka..ahaha)..mereka boleh pergi mampus...excuse my word k...sekiranya mereka ambil sikap menjadi talam dua muka..anda jangan jadi talam bermuka-muka pulak sebab anda saling tak tumpah akan jadi macam mereka..sabar sahaja and just walk away...they not even worth to be a friend....terima kasih