Friday, July 30, 2010

Saya Tak Suka!!

Aku benci pencuri bodoh kat pejabat ni..dulu bekas air ice age aku dia kebas..semalam aku punya tupperware kesayangan warna hijau pulak dia kebas..tinggal chopstik jek dia tak ambik..celaka la kamu..bekas makan pon nk ambik..bodoh..harap2 kamu muntah darah masa makan or minum pakai bekas aku tuh..bodoh punya pencuri...


aku marah sebab tiap kali bawak tiap kali tu jugak hilang..kaya sangat la aku ni, nk beli tupperware tiap hari..agaknya rumah dia dah besepah2 dengan bekas2 curiannye tu..takkan pegi jual kot..huh!! bodoh ok..sekali lagi..bodoh sangat!!


kalau dia pulangkan baru aku delete entry n sumpahan aku tuh..huh.pasal bekas makan pon nk emo..tapi dia memang bodoh lah...lantak situ


*dia dah pulangkan...hahaha

2 comments:

annapeje said...

ahahhaha lenkali letak lam drawer la muahahha

bless said...

bekas tu aku basuh la kak anna..letak kat pantry la kejap..skali dtg nk amek tinggal chopstik jek..celako la org tu