Thursday, July 15, 2010

apa boleh buat kan :">

Salam....Hellewww...

hari ni saya telah membuat ekspresi muka yg pelbagai dan menimbulkan salah sangka....poin ceritanya begitu..huhu

untuk pertanyaan, aku ni memang tak reti nk sorok2 perasaankah?? tapi rasanya ye ko sebab aku kalau tak suka org, atau tak berapa berkenan, memang jelas2 lah muka aku tunjuk aku sangat tak suka...sebab aku kalau tak suka orang makanya aku akan kurang bercakap ..tak tau kenapa sebab memang aku mcm tu lah...dulu aku pernah gak buat sorang akak tu menangis sebab bila dia tanya, aku cakap direct je aku tak suka dia...kesian dan kejam la pulak rasanya..so sekarang kalau aku tak suka aku diamkan je, tak becakap..tapi dia timbul kat muka pulak perasaan tak suka tu..susah betul..hu hu

aku ada satu lagi tabiat buruk..kalau bercakap dahi aku akan berkerut2..macam serius sangat walaupun time tu tgh buat lawak..automatik akan berkerut..haha..slalu jugak ada staff kat office ni cakap "akak jangan la marah" padahal aku just cakap je, tak marah pon..nampak beria pon ye jugak..susah betul..hu hu

ni karang ada pulak yang bila tgk muka aku semacam rasa macam aku tak suka derang plak ni karang..hahaha

No comments: