Friday, December 17, 2010

2011...

Tahun 2011 nak datang berapa hari je lagi..bila telek2 balik blog ni tiap2 tahun postnya tak pernah cecah seratus...nampak sangat takde cerita ((padahal hidup tak menarik sangat kan..hahaha))..dulu masa ada blog kat friendster tu macam rajin je menulis, ayat2 yang aku buat tu pon aku macam keliru je, betul ke aku yang tulis tu kan..ada jugak post yang aku rasa nk delete sbb mcm nk lempang diir sendiri je bila lepas baca..macam bodoh pun ada..hu hu..tapi sayang plak kan :p

azam 2011..saya nk tulis blog cecah 100 post..haha

Thursday, December 16, 2010

Kenangan Lama

kredit to mcD

Dia sudah kembaliiiiiiiiiii...kalau tengok Prosperity Burger ni teringat pulak zaman muda2 dulu..muda2??? hahaha..dulu masa aku stay kat kl, bila tima musim burger alan ni keluar, selalu balik dari kerja akan singgah mcD kl sentral..melantak dulu dengan geng2..slalu janji dengan sell, anna n net lah..kadang2 lala join..uuuuuu sangat rindu kenangan itu.. :p
untuk musim ni belum berkesempatan lagi nak pegi makan..bila ntah


Wednesday, December 8, 2010

Patutkah Delete Saje?

Assalamualaikum..

haiii..dah lama tak mengupdate..aku memang gini, kalau pegi mana2 atau keluar hoye2 ke suka jugak la ambil gambar semua..dengan harapan nk update kat blog..konon je la..lepas dah balik rumah mood hilang langsung tak update sampai ke sudah..kalau rasa nk update pon benda tu dah basi dah kot..huhu..patutkah delete saja blog ni..lagipon bukan ramai sangat yang baca..hahaha...tapi oleh kerana blog ni tmpt nk meluah perasaan dan sebagainya..biarlah..ada masa, ada rajin sikit kang update je la kan.. :p

gambar banyak tapi besar sangat saiz..malas nk resize..lantak

daaaaaaaaa

Thursday, November 18, 2010

saya da balik

Akhirnya saya balik jugeeeeeeeeeeeeeeee...hehehehe
seminggu meng outstation kan diri..sangat penat..penat bukan sebab kerja tu, tapi penat sebab kena naik turun kapatebang..gila letih laaaaaaaaaa..lenkali tanak dah men transit2 n balik hari..nak demam je rasanya. walaupun outstation kat tempat best2 tapi apa benda pon tak boleh nk beli..masa pegi langkawi dah kena balik hari..memang tak sempat. dah cerdik sangat pegi langkawi hari jumaat kan, banyak kedai tutup da hari jumaat...sob sob...
masa pegi sabah pon macam tu jugak..dari tawau ke KK tu dah malam..sempat pegi pasar malam je. esoknya dah nk balik. pepagi buta dah tercongok kat pasar filipina tu..kedai pon baru buka satu dia..melepas lagiiiiii...sob sob..nasib baik hotel adalah terbaeeekkkkk...rasa tido tak nak bangun..golek2 pon best..hehehe..

gambar?? ooooooooo nanti lah..malas nk upload

Thursday, October 14, 2010

Kenapa Selalu Macam tu???? Whyy??

Hari ni tiba2 rasa penat semacam je time kerja..sakit pale weh nk layan org sengal2..bodoh2 alang perasan dia la pandai sedunia..aku ni jenis malas nk gaduh, sebab kalau gaduh rasa macam nk bertumbuk, gigil2 je tangan nk kasi penampar ke penumbuk kan..jadi sabar saje..
cakap banyak pon tak guna..org kalau dah bebal, memang otak dia stuck situ je la..dia je la yang betul..ok fine..layankan aje..tapi kalau hari2, muntah darah la...dah  la aku ni pesen kalo tak siap kerja boleh tak tido mlm sebab risau..muntah darah ganda dua
kepada orang itu, bawak2 la insaf..dah jadi bapak orang kan..jangan suka sangat guna pepatah lembu punya susu sapi dapat nama..sudah2 la bawak cerita bukan2  pasal orang..sudah2 la kalau sakit ati sibuk nk kutuk2 fizikal org kat facebok, mcm perangai budak tak kering sunat...udah2 la tu..bila org tak lawan suka sangat kamu, kata org takut dengan kamu. padahal orang tak kuase nk melayan dah..kalau tak berubah jugak, pegi bunuh diri saje ok...daaaa