Tuesday, September 29, 2009
Slamat Hari Raya
Assalamuakailum...hallo...
hari ni baru berkesempatan nk menghapdet blog...ujung minggu ni ada outstesen lagi maa..apa2 pun nk ucapkan selamat hari raya kat semua..minta maaf zahir dan batin kalau ada tersilap dan tersalah..maafkan kerana bukan disengajakan... tahun ni giliran umah teman berayanya..ekeke..seronok sungguh sbb dapat buka puasa ngn ummi n abah..walaupun sehari jek smpt menikmati berbuka puasa kat kg, tapi ok la sebab buka puasa ngn mak apak sendiri kan..aku sampai bertambah-tambah naik k...
malam raya cucuk sate ngn kakak sama yaya..macam apa ntah derang cucuk sate..beso lengan patut la dapat bape cucuk jek sate..ahaha
esoknya macam biasa..da jadik tradisi kena gi kampung arwah atuk walopon atuk da tak ada sebab umah makcik aku still ada kat situ...sampai sana terus smayang raya dulu kat mesjid n then baru salam2 sama makcik ngn anak2 dia..mak su aku pon ada sama..tiap2 tahun dari kecik sampai besar macam tu ajelah tradisinya..cuma tahun ni beza sikit sbab aku dah bersuami..eceh..ahaha ...cerita banyak pon tarak guna..tabur gambar sudah
kuli2 pencucuk sate
adikku yang dah serupa mat bangla lupa nk potong rambut
belakon je mintak ampon dan maap ngn makcik..ahaha
meet uncle hussein...laki makcik aku memang nama hussien.. =)
ari raya kedua kat umah maksu
my family...seciput saja...
Friday, August 14, 2009
JUMAAT
halluuu...lagian sibukkk di kantor...ahahaha...ada lawatan dari studeng universitas indonesia pak :p
pak zayed...saya maksudkan warga di opes ini...bukan bapak...tapi kalo bapak teruja jugek..jgn lampiaskan keterujaan kepada saye..ahahaha...
Tuesday, August 11, 2009
KETERUJAAN
Pernah tak korang rasa teruja? Pernah..aku pernah...Cuma tak selalu..aku bukan nk cerita pasal aku teruja ke apa ke..tapi aku sangat la nk kongsi pasal seorang yang teruja sampai keterujaan mengganggu org sekeliling...bukan nk dengki atau cemburu dengan keterujaan mereka2 itu sebab rezeki kan masing2 Allah dah tentukan tapi berpada-pada aje lah kan...jangan sampai org menyampah..takkan hari2 nk cerita benda sama..menanah telinga nk tadah tau...rimas mak tau nyah..wahh..ahahaha..
Sekian mengenai betapa terujanya dia :p
Monday, August 10, 2009
Hari Minggu Ku :D
di hari minggu lepas yang sangat bagus..keluar dengan anna ke IKEA..makan menda ini yg dah lama jadi pojaan hati..hu hu..pueh ati mak nyah.. :p
ini budak yg tak reti duduk diam..kalo bapak dia takde baru leh cubit2 pipi..kalo tak, pipi aku yang kena tampo sama bapak dia nnt..ahahaha
balik umah da tak larat nk masak...esoknya masak udang masak lemak kat ameer..tapi gambo udangnya takde...letak aje gambo udang masak tiram ni yeh (untuk anna..kasi tebako..ahahaha)
Friday, August 7, 2009
Oldies...U get Old and die??
Sekarang terasa macam sangat oldies..ahahaha…sebab aku sangat suka dengar lagu2 lama..wah gitu…
Dalam senarai winamp ada lagu
Neil Sedaka-Stupid Cupid
Linda Scott – Every Little Star
The Archies – Sugar-sugar
The Temptations- My Girl
Maurice-Stay
Sangat suka goyang2 kaki..goyang2 bahu..he he he...
Ahad lepas tak jadi pegi IKEA ngn puan anna..sbb makcik pifi dtg..mggu ni aqil demam lak..rasanya esok lepas G.I Joe nk lari kejap gi IKEA ngn lakiku saja sudahlah..da ngidam nk makan meatball sangat nih..ha ha...mggu dpn nk gi kursus lagi seminggu balik2dah puasa plak..pas raya 3 bulan lakiku takdak..membujang jek rasanya nnt nih... *GRIN*
sesiapa yg nk booking saya dari oktober sampai disember sila kontek...booking??? untuk kawan2 sahaja..saya bukan sosial escort.. :p
Subscribe to:
Posts (Atom)