Tuesday, September 29, 2009

Slamat Hari Raya

Assalamuakailum...hallo... hari ni baru berkesempatan nk menghapdet blog...ujung minggu ni ada outstesen lagi maa..apa2 pun nk ucapkan selamat hari raya kat semua..minta maaf zahir dan batin kalau ada tersilap dan tersalah..maafkan kerana bukan disengajakan... tahun ni giliran umah teman berayanya..ekeke..seronok sungguh sbb dapat buka puasa ngn ummi n abah..walaupun sehari jek smpt menikmati berbuka puasa kat kg, tapi ok la sebab buka puasa ngn mak apak sendiri kan..aku sampai bertambah-tambah naik k... malam raya cucuk sate ngn kakak sama yaya..macam apa ntah derang cucuk sate..beso lengan patut la dapat bape cucuk jek sate..ahaha esoknya macam biasa..da jadik tradisi kena gi kampung arwah atuk walopon atuk da tak ada sebab umah makcik aku still ada kat situ...sampai sana terus smayang raya dulu kat mesjid n then baru salam2 sama makcik ngn anak2 dia..mak su aku pon ada sama..tiap2 tahun dari kecik sampai besar macam tu ajelah tradisinya..cuma tahun ni beza sikit sbab aku dah bersuami..eceh..ahaha ...cerita banyak pon tarak guna..tabur gambar sudah kuli2 pencucuk sate adikku yang dah serupa mat bangla lupa nk potong rambut belakon je mintak ampon dan maap ngn makcik..ahaha meet uncle hussein...laki makcik aku memang nama hussien.. =) ari raya kedua kat umah maksu my family...seciput saja...

1 comment:

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

igt pelok mat bangla mana td wakakka