Thursday, December 8, 2011

Jangan Paksa Saya Part 2

Itu perempuan call lagi hari ni selepas aku cakap aku tak berminat dengan segala promosi mak nenek dia. aku beritahu, lagipun aku tak berduit, banyak nak pakai kan. Dia tak paham ok, siap kata buleh bayar pakai kad kredit. Aku ni nak membayar kad kredit pun berkira-kira, takkan aku nk bayar promosi dia tu pakai kad lagi. RM499 weh dia suruh bayar. Sebab sekarang promosi, yelah..sepanjang tahun asyik la ada promosi kau kan..sebab tengah promosi harga jadi RM299. Aku ni manusia marhaen je, RM299 tu besar nikmatnya pada aku, tahu. Tak ada maknanya aku nak bayar untuk perkhidmatan yang aku tak nak dan tak akan guna. Bangang sungguh aku di situ kalau aku bayar. dah cukup sopan kot aku tolak elok2 hari tu, siap mengaku tak ada duit lagi. Aku tak janji pun aku nak call dia balik, aku cuma cakap kalau aku minat nanti aku call dia memandangkan nombor dah ada. Part mana yang tak faham tu? Tapi kalau aku tak call, takkan tak reti nak fikir logik apa maksudnya. Sekolah tinggi pun otak piang lagi ke?

Hari ni dia call lagi..aku cakap aku tengah meeting..dia cakap terima kasih sebab selalu menipu dia..gila..jadah aku nk meluang masa nak dengar promosi yang aku tak berminat. Kalau kau dah rasa aku ni penipu, yang kau tersorong-sorong menalipon lagi kenapa? dah la kali pertama tu aku kata aku tak berminat, takkan tak faham, aku tak pandai cakap bahasa tamil.

aku nasihatkan, sila belajar komunikasi dan sila dalami ilmu khidmat pelanggan CIK MISHA (manja sangat yewww) . Kalau otak dah tepu tak boleh terima, berhenti kerja..

No comments: