Thursday, November 3, 2011

Batuk

Masuk hari ni dah 6 hari aku batuk teruk..memanjang..stress weh...dah pergi klinik, dapat ubat sebeban..macam-macam jenis kot sampai tak tahu apa guna. tiap-tiap malam tak boleh tidur sebab asyik lah batuk. Dekat botol ubat batuk tu ada tulis kemungkinan akan mengantuk kalau makan ubat tapi mata aku buntang je sampai pagi

aku tak suka makan ubat, selalu kalau aku sakit macam demam atau migrain, aku akan tidur sahaja. Selagi boleh aku tak akan makan ubat. Tapi batuk kali ni memang menangis nak hadap sebab asal gatal tekak je batuk tak boleh nak berhenti. dah la datang tiba-tiba. Ada masa kerja, aku call orang, boleh tiba-tiba gatal menyerang ..gatal tekak ye bukan gatal miang ittew..heheh..mula-mula boleh kawal lagi, tapi lepas tu dah macam makin kuat, dah rasa nak muntah-muntah. Aku cakap sorry puan terus letak. Dalam dua minit batuk tak berhenti sampai muntah siap keluar air mata..syahdu batuknya sampai sedih..hehe..aku dah malu nak call puan tu balik T_T

Suara pun dah makin seksi ni...time drive aku cuba-cuba sing along lagu bruno mars..husky wehhh..buleh buat album...wahahaha...jadi adik-adik, silalah jaga kesihatan

No comments: