Tuesday, June 8, 2010

Hazab manje-manje

Assalamualaikum...hehe

semalam aku cotii, ganti cuti tak jadi masa balik kampung tu hari, alang2 dah coti janji dengan net nk keluar jenjalan macam biasa...seperti dirancang, semalam keluar ngn net, sohabat dunia akhirat (dan2 statement amik hati net)sepatutnya coti adalah sangat baikkk dan terancang hahah..tapi smalam sangat laaaaaaa *^%%#%#....teruji kesabaran..semalam nk dijadikan cerita, aku sudah menguncikan diri kat luar rumah, pagar plak belom buka mangga, macam mana nk keluarkan keter..uwaaaaaaa...dah gelabah terus call net, mintak dia tlg gi amik kunci ngn laki aku kat tmpt keje dia ((gigih je rasa dari shah alam nk amik kunci tuuu)).. dlm duk nunggu net call, tetiba jek aku tepandang tmpt letak sampah depan umah, call net mintak dia datang amik aku kat umah je, tak yah kunci2 lg dah...dengan jayanya aku meloloskan diri melalui petak pembuangan sampah..gila kejii..hahah..rancangan sarapan kat mcD terpaksa dibatalkan sebab da lmbt..perut masing2 dah bekeruh2, dah rancang nk sarapan mcD kan, tahan je sarapan kat rumah..

muka tak sabar menjamah (jamah ke) asam laksa

gembira sudah....puasss hati aku

lepas makan kitorang pusing2 jenjalan midvalley..midvalley sudah tak menarik atau kitorang yang tak tau nk beli apa..huhu..memang bosan sebab sejam pusing dah tatau nk buat apa dah..cuma berja membeli baju murah di Geb dengan harga Rm19.90..hahha..lepas tu gi sogo, pon mcm takde apa yang nak beli..sebab komuter rosak ke apa hari tu, kitorang amik lrt..sekali lagi hazabbbbbb..sebab dua kali salah ambik tren..rasa macam bongok pon ada..aku ngn net da sampai peluh2 ketiak asik turun naik tangga lart..sangat bongok ok..tapi mcm kelakar pon ada, kitorang sambil gelak2 naik tangga lrt..kalo salah lagi kali ketiga mmg nekad nk amik teksi je balik putrajaya..hahaha..
sebab kunci umah takde net berkeputusan nk tunggu ameer kat alamanda..kat alamanda jugak la net memborong kasut..macam takde tmpt lain kan..huhu

sblm sampai lrt, nek komuter dulu..sangat selesa berada dalam koc wanita..tapi ada gak wanita bermisai di dalamnye.
 net lagi...gembira sebab selamat sampai ke destinasi
tak dapat dikenalpasti..peta untuk net kembali ke shah alam..
aku sendiri pon macam sesat je kalo ikot peta ni..haha

3 comments:

annapeje said...

wehhh apsal la jd nyanyuk tp mmg kalo da lama x nek lrt leh jd bongok sekejap wakakka kesian betoi la aku baca citer korang neh seb bek aku x join kahkahkah

bless said...

mmg agak hazabb la time..tapi bila da sampai alamanda tu siap gelak2 besar..haha

bless said...
This comment has been removed by the author.