Wednesday, December 3, 2008

alah haiii....

hoh...aku baru lepas 'melepak'..and someone really pissed me off...aku kalo bole memang la tanak marah..sakit dada tau dakk...sabar jek la..tapi i'm a bit happy sebab ada satu kerja yang aku memang tanak buat sebab takde kena mengena ngan aku, tapi kena buat telah pulang ke pangkuan orang yang sepatutnya buat .....amiinnn..he he he.... owh..sebab agak hepi..saya nk menjawab tag anna peje walopon dia tak meng tag saya..
WHAT IF YOUR EX SAID THESE TO YOU?
Hi, how are ya?
kalo tak sehat da sakit da la nih bang..

Hey, you wanna go to mall?
nnt gaji saya pegi sendirik la

I Love You.. arghhh...tolongggg orang gila talakkk kejar sayaaaa

Do you want some cookies?
i pandai buat sendiri dah skang..tak payah

Can you take me a picture?
oooo.....nak bomohkan gambo i yeww..ahaaa...aiyookk

Help me in my homework?
kalu i babu u bleh le bang

Here's my gift to you..
mekasihh

Let's just textmates?
abis kredit..tamao

Do you want me to buy you an ipod?
laptop sama dslr kalu baru saya mau

Let's sit together in the bus..
i tak naik bass..elegik..wahahaha

Hi baby..
omo i da nk masok 27 da tawun depan..baby gajah ke hapa

You still cute..
forever ok...

Can I visit your house??
malas nk watkan air..alangkan kawan i datang pon dia wat air sendirik taww

Do you love me?
bawak mengucap bang..saya ni bini orang..ishh kamuuuu (baca stail kak bab k)

Now, I would like to tag : malass P/S : ai tak kelik raya aji bang carl zafran...

1 comment:

annapeje said...

ahahaha aku da tag la tue :P