Monday, December 1, 2008

hermm

sangat2 malas nk kerja..jumaat hari tu aku baru start keje balik. kalo ikutkan malas jek nak masuk lagi..hehe...luka jahit pon da elok, tapii....ada parut..uwaaaaaaaaa...pipi pon ada lagi ketul2 bengkak..dada pon still sakit n takleh angkat benda berat2..even nak tekan kunci mangga pon rasa sakit...manja..eheh..fobia btol bila balik umah lalu kawasan eksiden tuh..siap pejam2 mata lagik..hu hu..lepas ni kena bawak keter 40km/jam jek..takott dah..huhu.. hari ni pepagi lagik da kena maki hamun dengan boss..aishhh...baru masuk da kena maki2..ni yang down jek nih...dia nak marahkan orang lain, tapi sebab orang yang dia nk tuh takde, jadik la kambeng itam ari nih, ganti orang kena maki hamun..adess...sabar jek la...pas eksiden ni, deria nak sumpah seranah orang kira da berkurangan sikit..sikiiittt je la..ehehehe..nk becakap pon aku da malas..kalo ada yang perlu2 n penting2 jek baru aku bukak mulut..kalau tak, aku memang malas...adekah kesan sampingan daripada eksiden?? eksiden = malas becakap?? motip?? (tetiba tiru cik aireen plak) .....apa2 pon, kejadian tuh buat aku pikir2 balik, ada hikmahnya..banyakkk sangat...tak payah nk cakap apa dia, sendiri mau ingat..tapi aku memang syukur sangat2...hurmm... kepado kawan2 yang belom sempat datang umah melawat..saya sudah kembali sihat..tapi kalo nk datang jugak, sila bawak roti john (ini khas untuk zayed) dan buah tangah..wahahaha...di sini jugek saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih tidak terhingga (sambil bergenang air mata) kepada kawan2 yang bertanya kabar melalui talipon mahupon sms..ye puan anna, anda termasuk jugek..terima kasey kerana bertanya kabar...heheh..sekian..pecah kace pecah gelas... p/s : saya sangat teringin untuk keluar jenjalan sambil sopping....nk ajak sapa tatau..sapa mau ikott???

3 comments:

annapeje said...

nk soping gaks tp dah x der doet nk banjer ker ekekeke

Anonymous said...

takziah arr tuk...smoga ko cpt sembuh...nak sopin ajaklew aku...tp, skang neh xde doet lew...ko banjer arr...bley? hahahaha

alexzander said...

pecah kaca, pecah gelas;
pecah bibir, sapa nk jwb...

huhuu..

p/s: erk, roti john? ko balik kg raya haji biler...?