Friday, August 14, 2009

JUMAAT

halluuu...lagian sibukkk di kantor...ahahaha...ada lawatan dari studeng universitas indonesia pak :p pak zayed...saya maksudkan warga di opes ini...bukan bapak...tapi kalo bapak teruja jugek..jgn lampiaskan keterujaan kepada saye..ahahaha...

Tuesday, August 11, 2009

KETERUJAAN

Pernah tak korang rasa teruja? Pernah..aku pernah...Cuma tak selalu..aku bukan nk cerita pasal aku teruja ke apa ke..tapi aku sangat la nk kongsi pasal seorang yang teruja sampai keterujaan mengganggu org sekeliling...bukan nk dengki atau cemburu dengan keterujaan mereka2 itu sebab rezeki kan masing2 Allah dah tentukan tapi berpada-pada aje lah kan...jangan sampai org menyampah..takkan hari2 nk cerita benda sama..menanah telinga nk tadah tau...rimas mak tau nyah..wahh..ahahaha.. Sekian mengenai betapa terujanya dia :p

Monday, August 10, 2009

Hari Minggu Ku :D

di hari minggu lepas yang sangat bagus..keluar dengan anna ke IKEA..makan menda ini yg dah lama jadi pojaan hati..hu hu..pueh ati mak nyah.. :p ini budak yg tak reti duduk diam..kalo bapak dia takde baru leh cubit2 pipi..kalo tak, pipi aku yang kena tampo sama bapak dia nnt..ahahaha balik umah da tak larat nk masak...esoknya masak udang masak lemak kat ameer..tapi gambo udangnya takde...letak aje gambo udang masak tiram ni yeh (untuk anna..kasi tebako..ahahaha)

Friday, August 7, 2009

Oldies...U get Old and die??

Sekarang terasa macam sangat oldies..ahahaha…sebab aku sangat suka dengar lagu2 lama..wah gitu… Dalam senarai winamp ada lagu Neil Sedaka-Stupid Cupid Linda Scott – Every Little Star The Archies – Sugar-sugar The Temptations- My Girl Maurice-Stay Sangat suka goyang2 kaki..goyang2 bahu..he he he... Ahad lepas tak jadi pegi IKEA ngn puan anna..sbb makcik pifi dtg..mggu ni aqil demam lak..rasanya esok lepas G.I Joe nk lari kejap gi IKEA ngn lakiku saja sudahlah..da ngidam nk makan meatball sangat nih..ha ha...mggu dpn nk gi kursus lagi seminggu balik2dah puasa plak..pas raya 3 bulan lakiku takdak..membujang jek rasanya nnt nih... *GRIN* sesiapa yg nk booking saya dari oktober sampai disember sila kontek...booking??? untuk kawan2 sahaja..saya bukan sosial escort.. :p

Thursday, July 30, 2009

SELAMAT!!

saya dalam mood..MALAS yang amat...baru lepas cuti kan...ahad plan mau bersama puan anna..makan meatball kat IKEA...ada sapa2 lagi mau ngikut?? maybe kawan2 yang dah semakin JAUH juga mau melepak sama...kita kan dah lama tak lepak2 sesama...antara penyebabnya mungkin kedudukan kami sudah jatuh ke tempat terbawah..mana tau.kan??? :-" dan selamat pengantin baru untuk Puan Nadya...kawen jugakkk akhirnya..ahahaha..tapi maapkan daku sebab tak dapat pergi..ada hal.. :p (alasan) tapi betul ada hal...saya sangat kureng sebenarnya ke kenduri kawen...kalau benar2 saya mau pergi pon ke kenduri kawan2..sebab?? sebab saya sangat malas bila saya dah sampai dari jauh, si pengantin langsung tidak melayan saya...bukan mau disuapkan nasik minyak, tapi cukup sekadar senyum salam plok ciom sewaktu saya tiba di rumah (utk kawan pompuan yew)..pastu nak ke manapon silalah..sebab?? sebab waktu menjemput bukan main...tapi bila kita sampai...har aaaaaaaaaaammmm buat tak nampak...untuk kawan2 sahaja..kawan lakiku tak termasuk..ahahaha ...done...