Tuesday, February 15, 2011

Ketagihan!!

Dia dah datang balik dah..dah gigil2 dah ni..choooiiiiii!!!
memang tak tahan..

owh, sebenarnya aku ketagihan shopping secara online..come on, sekarang ni siapa yang tak suka kan :p (nk sedapkan hati sendiri je ni)...aku start online shopping tahun lepas kot..eh, 2009..mmg ketagih gila lah time tu..beg la, aksesori la...demam tau..tahun lepas dia dah cool down..tapi dia datang balik dahhhhhhhhhhhhh..serammmm..macam mana nk bagi stop nih

:">

Sunday, January 23, 2011

Sama saje...

Hallo...lama dah tak menulis..hilang sudah deria rasa nak menulis. Sangat bizi kebelakangan ni..maklum la, awal2 tahun kan, banyak benda nk kena buat, so nafsu menulis tu merundum banyak..jadi azam nk menulis sampai 100 posts tahun ni nampaknye awal2 lagi dah terkubur..ye la, kalau sekali sebulan je menulis..setahun 12 kali je...guane gamok nk cecah 100 boh..hahaha..lagipun kebelakangan ni sangat sibuk..tekankan bahagian sangat itu sebab kawan aku puan ana menjadi kesunyian sebab ketiadaan aku berbual dengannya..sampai dia kata aku macam taknak kawan dengan dia lagi...drama je la kau mak buyung...hahaha..maafkan saya sebab tidak mendapat kehidupan kebelakangan ini..sebab 2011 tidak bermula dengan kegembiraaan..hu hu

Friday, December 17, 2010

2011...

Tahun 2011 nak datang berapa hari je lagi..bila telek2 balik blog ni tiap2 tahun postnya tak pernah cecah seratus...nampak sangat takde cerita ((padahal hidup tak menarik sangat kan..hahaha))..dulu masa ada blog kat friendster tu macam rajin je menulis, ayat2 yang aku buat tu pon aku macam keliru je, betul ke aku yang tulis tu kan..ada jugak post yang aku rasa nk delete sbb mcm nk lempang diir sendiri je bila lepas baca..macam bodoh pun ada..hu hu..tapi sayang plak kan :p

azam 2011..saya nk tulis blog cecah 100 post..haha

Thursday, December 16, 2010

Kenangan Lama

kredit to mcD

Dia sudah kembaliiiiiiiiiii...kalau tengok Prosperity Burger ni teringat pulak zaman muda2 dulu..muda2??? hahaha..dulu masa aku stay kat kl, bila tima musim burger alan ni keluar, selalu balik dari kerja akan singgah mcD kl sentral..melantak dulu dengan geng2..slalu janji dengan sell, anna n net lah..kadang2 lala join..uuuuuu sangat rindu kenangan itu.. :p
untuk musim ni belum berkesempatan lagi nak pegi makan..bila ntah


Wednesday, December 8, 2010

Patutkah Delete Saje?

Assalamualaikum..

haiii..dah lama tak mengupdate..aku memang gini, kalau pegi mana2 atau keluar hoye2 ke suka jugak la ambil gambar semua..dengan harapan nk update kat blog..konon je la..lepas dah balik rumah mood hilang langsung tak update sampai ke sudah..kalau rasa nk update pon benda tu dah basi dah kot..huhu..patutkah delete saja blog ni..lagipon bukan ramai sangat yang baca..hahaha...tapi oleh kerana blog ni tmpt nk meluah perasaan dan sebagainya..biarlah..ada masa, ada rajin sikit kang update je la kan.. :p

gambar banyak tapi besar sangat saiz..malas nk resize..lantak

daaaaaaaaa