Tuesday, January 19, 2010

GRIN!!!

baru selesaikan kerja..alhamdulillah da siap akhirnya..hu hu..seksa tu nk buat kerja yang satu ni.. :p rehat tadi baca blog lama..tetiba jek..ahahah..mcm kelakar sbb aku tak caya pon yg aku tulis semua tu...rasa bongok ada..rasa lucu ada..rasa rindu pon ada..semua2 lah..dah lama tak menulis mcm tu..sejak2 ni rasa semua tu dah bukan diri sendiri lagi..sebenarnya aku tak suka banyak sangat perubahan sekeliling..sebab?? sebabnya aku cpt rindu..eheh..kawan2, tmpt kerja...semualah...yang aku suka kalo gaji naik je..hahaha bila baca semua tu baru rasa yang banyak juga benda dah berlaku..banyak jugak benda yang ter miss..banyak benda yang tak dapat buat...banyak benda yang tak patut buat tapi aku buat..dan sebaliknya...guru yang paling baik adalah pengalaman..betul la kot :D puan anna nk baca?? haha

Monday, January 18, 2010

Dating!!!

Sabtu lepas kuar dating beramai-ramai...sama puan anna sefamili n net...saje kuar sembang2..da takde keje kan ngadap laki bini jek kat umah..kuar ngadap anna ngan net la plak..hu hu... "
jangan kaco..ini mummy punya ayam"
"mintak la sikitt..waaaa"
"aqil amek sayo sudah..ayam mummy punya"
"aishhh..jap dedi wat cucu"
"alamak terbanyak plak..bio la"
"dapat minum susu pon jadik la..kedekut tol mummy"
"ske ati koranglah..janji aku dpt mkn"

Monday, January 11, 2010

Saya Mauuuu!!!!!

saya sedang menahan perasaan saje untuk mendapatkan menatang ini..slruuuppppssss...uhukss...
brapa eks harga dia skang?? ekekeke...

Friday, January 8, 2010

Wajah Kesayangan..

Wajah Kesayangan Hamba versi 2009..ujung 2010 nnt org lain la plak kot...muahaha

Thursday, January 7, 2010

2010

selamat tahun baru...woh, lmbtnya wish..hehe tahun baru ari tu balik kg..tak sonok sebab sekejap jek balik n ujan tak berenti..tak sonokk woooo....