Tuesday, January 19, 2010

GRIN!!!

baru selesaikan kerja..alhamdulillah da siap akhirnya..hu hu..seksa tu nk buat kerja yang satu ni.. :p rehat tadi baca blog lama..tetiba jek..ahahah..mcm kelakar sbb aku tak caya pon yg aku tulis semua tu...rasa bongok ada..rasa lucu ada..rasa rindu pon ada..semua2 lah..dah lama tak menulis mcm tu..sejak2 ni rasa semua tu dah bukan diri sendiri lagi..sebenarnya aku tak suka banyak sangat perubahan sekeliling..sebab?? sebabnya aku cpt rindu..eheh..kawan2, tmpt kerja...semualah...yang aku suka kalo gaji naik je..hahaha bila baca semua tu baru rasa yang banyak juga benda dah berlaku..banyak jugak benda yang ter miss..banyak benda yang tak dapat buat...banyak benda yang tak patut buat tapi aku buat..dan sebaliknya...guru yang paling baik adalah pengalaman..betul la kot :D puan anna nk baca?? haha

No comments: