Friday, October 23, 2009

ALL....

esok suda masuk dua minggu gua membujang..hue hue hue...mcm tak seronok je sebab takde sia yg nk dikutuk2 n nk gadoh2 kat rumah...takpelah..sabau aje nyah..ehehehe..
last 2 weeks rasanya banyak kot benda yang dah buat...tapi da tak ingat apa sebb banyak sangat benda nk fikir kat tmpt keje kan... (ceh ayat cam bagus..hahaha)
gambo ehsan dari puan anna....
Gambar 1 ::pergi kenduri mamat ni...huuuuu...untuk lebihan informasi sila ke blog anna..haha
Gambar 2 ::sedang membuli aqil secara duet
Gambar 3 :: owh, ini la juadahnya..semua sendiri bikin tau...buat makan2 untuk
kawan2..harap2 pueh ati la semer ya

Saturday, October 10, 2009

70 days...

menunggu selama 70 hari..yeaaaahhhh...sangap apa nk buat tatau..hu hu..harap selamat pergi selamat balik..jangan lupa ole2..ekekeke

Saturday, October 3, 2009

genting

sejuk weh..trrrrrrrrr... skang tengah ada bengkel kat genting..sejukkkkkk...da tau duk atas bukit watpe la pasang aircond lagi..aishhhh.. tengah bosan jap sebab nnt ada presentation....hu hu hu

Friday, October 2, 2009

ketempekan gambar

ku tempek gambar sajelah...ahaha membelanja pakcik ini.... makan ini sempena birthdaynye... kebetulan ke rumah makcik ini.... dapat makan ini....(abaikan tangan yg itam itu) beg bli seblom ari raya kuih raya pree dari perak... lagi kuih raya pree dari boss lama yg ni tak pree..pakcik di atas yg buat..ahaha talipon pree adiah dari abah...hu hu hu

Tuesday, September 29, 2009

Slamat Hari Raya

Assalamuakailum...hallo... hari ni baru berkesempatan nk menghapdet blog...ujung minggu ni ada outstesen lagi maa..apa2 pun nk ucapkan selamat hari raya kat semua..minta maaf zahir dan batin kalau ada tersilap dan tersalah..maafkan kerana bukan disengajakan... tahun ni giliran umah teman berayanya..ekeke..seronok sungguh sbb dapat buka puasa ngn ummi n abah..walaupun sehari jek smpt menikmati berbuka puasa kat kg, tapi ok la sebab buka puasa ngn mak apak sendiri kan..aku sampai bertambah-tambah naik k... malam raya cucuk sate ngn kakak sama yaya..macam apa ntah derang cucuk sate..beso lengan patut la dapat bape cucuk jek sate..ahaha esoknya macam biasa..da jadik tradisi kena gi kampung arwah atuk walopon atuk da tak ada sebab umah makcik aku still ada kat situ...sampai sana terus smayang raya dulu kat mesjid n then baru salam2 sama makcik ngn anak2 dia..mak su aku pon ada sama..tiap2 tahun dari kecik sampai besar macam tu ajelah tradisinya..cuma tahun ni beza sikit sbab aku dah bersuami..eceh..ahaha ...cerita banyak pon tarak guna..tabur gambar sudah kuli2 pencucuk sate adikku yang dah serupa mat bangla lupa nk potong rambut belakon je mintak ampon dan maap ngn makcik..ahaha meet uncle hussein...laki makcik aku memang nama hussien.. =) ari raya kedua kat umah maksu my family...seciput saja...