Thursday, June 11, 2009

TAG incik Zayed

Saya ingin menjawab tag kawan zaya yang menyerupai, zirafah terbang menyudu air tembikai laici, yang telah mencreate tag ini: 1. Sila paste gambar nasi lemak biasa kegemaran anda..tapi saya punya luar biasa sedikit..sbb mahal sket dari zayed punya nasik lemak kan..saya org kaya..ahahaha

2. Nyatakan butiran berkenaan nasi lemak biasa tersebut (beli kt mana, harga, mengapa anda suka, etc). tiada apa yang boleh diterangkan..nasik lemak free memang sedap...harga dan tmpt beli tak dapat dikenalpasti sebab akak kat opes belanja..muehehehe saya tidak ingin tag sesapa..sekian..tapi saya kasi gambo ini untuk tatapan kamu :"> gambo selepasdan selepas kenyang..eheks

macam ciss

sangat bizi lately...teringin bercuti lagi...tapi...sendiri faham sudah..sangat boring juga bila ada manusia pemalas yg suka pas2 kerja macam boss dan berlagak pandai main serah2 kerja pada org...dan sangat pandai putar belit alasan untuk lepas tangan..sangat sakit hati dan ingin mencarut tapi sabarkan saja..tuhan maha adil kan..
saya belom ada hati nk aplod gambo cuti2 kat kg..majuk la sbb ari tuh 2 kali aplod 2 kali mati..ciss..majukkk...
saya jugek tak smpt nk menjawab tag buatan sendiri incik zayed sbb gambo nasik lemak baru diambil pagi tadik..ari ni baru berkesempatan makan nasik lemak..eheh..

Monday, June 8, 2009

:|

aku baru aplod gamba tadik..tapi mati tiba2...aku rasa macam nk sepak org aje..langsung bantut...huh!!!

Friday, May 22, 2009

masih lagi scene takde citer sangatttt

Saya sedang dalam mood goyang2 badan….sebab hari2 dengar lagu Peter Andre-Mysterious Girl..ahahaha lagu lama zaman skolah2...sila goyang2 badan anda walopon tiada lagu ditempek di sini (tak gheti nak aplod sebenarnya*grin*) Jadual sangat padat semenjak awal bulan..tiada masa nk update blog..sangatttttttt bizi..sebab ada tetamu penting dah dua minggu bertapa kat opes ni...harap2 cepat la dia teringin nk keluar kan :) Minggu depan balik kg..my best friend nk kawen..akhirnya...which baju kurung should i wear?? Hurmmmm...bila ada majlis macam ni baru teringat yang baju dalam gobok kat umah tu semua baju yang aku sebat dari almari kak long..means aku takde baju kurung sendiri la..ahahaha..rasanya kalo bukak almari kat umah, boleh kira bape pasang jek yang aku beli sendiri...tak senonoh btol... Benar2 tak ada cerita untuk diceritakan..sekian..ekekeke Zayed...saya sedang mencari novel ramlee awang murshid bertajuk bagaikan puteri..kat MPH dah sold out... :”>

Saturday, May 9, 2009

here yeeee.... :p

baru siapkan keje..legaaaaaa...eheh... nk menjawab tag puan anna... 1.copy award diatas utk diletakkan diblog anda

2.nyatakan 5 menarik ttg pemberi awrd ini

a. anna

b.dia gumuks

c.dia ada bebi namanya aqil

d. dia kawan chat saya

e. anna pandai cakap omputeh..paling pandai guna perkataan "are u heppi now?" ahahaha

3.setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sblm memilih penerima award seterusnya

1.makan

2.tido

3.soping

4.tak baper kaya(kisah benar)

5.ada somi

6.kojo kat putrajaya

7.suka pakai sipar jepun

8.mulut puaka niyang merapik

9.saya sayang kawan2 walopon kawan suka sisihkan saya..wahahaha

10.saya comel..ahahaha gelak guling2

4.anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe ttg mereka

maleh nk tag