Tuesday, September 28, 2010

Makan2

Assalamualaikum...

Musim2 raya ni banyak pulak rasanya makan..owh..berat badan sudah naik kot...sebab mula rasa tak selesa n badan berat... :p
Sabtu lepas plan ke rumah The Pejes..ada acara makan2 beradab je..bukan makan beramai2 hehe..planya nk pergi awal, tapi encik suami pulak kene kerja..dalam jam 4 baru bertolak..tapi singgah IKEA dulu sebab teringin nk makan meatball..hu hu..pegi IKEA tapi tak makan meatball ibarat pakai seluar tapi lupa pakai spender ...hahaha..masa nk beratur beli makanan tu tetiba laki aku tunjuk2..memula tak pesan, sekali tengok eh. fuad ngn wing...diorang pon baru lepas ronda2 n nk makan..makanya join makan bersamalah kami berempat plus anaknye sofea...

bapak mithali...

first time jumpe sofea..mata dia sepet sangat aku tatau dia tido ke apa..tapi rambut sejemput bulat2 dah  rupa princess lea dalam star wars...serius..haha

mama papa n sofea

owh..ini bukan anak instant aku ehh..mak budak ni mintak tolong jagakan anak dia sbb nk gi amikereta..budak ni macam seram2 jek tengok aku..haha

comel sangat, rasa macam nk culik bawak balik..lepas mak dia datang balik baru dia berani nk senyum2 kat aku n lambai2 sambil sebut bye kakak...kakak?? terima kasiiihhh...hahaha



baked pasta..mr peje masak ooooooooo.....

budak aqil...first time dia panggil aku aunti sheee...auntie sheee...selalu dia tak ingat kot..hu hu

ini acara lusanya..hari isnin..pejabat tertutup..pot luck syawal

sangat sedap sambal2 itu

minah sate
spageti...

bakal pengantin bersama kuah sate

No comments: