Wednesday, May 12, 2010

Hari Ibu!!! Hari Belia!!

Assalamualaikum :">

Nak ucapkan selamat hari ibu pada Ummi..love u..hehe..sorry sebab belum beli apa2 pon kat ummi..sehari sebelum hari ibu tu kak long dah sms tanya hadiah apa yang aku belikan untk ummi..aiyarkk, betul2 lupa pasal hari ibu..memang derhaka betul. Kalau hari jadi sendiri pon aku lupa, mcm mana nak ingat hari2 lain (alasan takleh terima)..hu hu..hujung bulan nak balik kampung, nanti baru fikir nak belikan apa yew..tapi aku memang slow dalam bab2 nk membeli hadiah bagai ni sebab aku tak tau apa nk beli..heh

sekarang tengah bizi dengan hari dan minggu belia..tahun ni nmpk sambutan mcm besar-besaran la pulak sbb dah join sama itu jom heboh..oleh yang demikian (skema dowh) maka akan sibuk lah sekalian makhluk di bangunan kbs nih..sampai sabtu ahad pon kena kerja..sob sob :( ..aku dah rasa dup dap dup dap dah ni sebab hari sabtu ada reunion sekolah..adeh, mcm mana boleh lupa..kalau tak datang mau kena parang ngn bebudak tuh semua sebab aku la yang paling beria nk buat..huhu...

**kalau senang, jemput datang ke putrajaya sabtu dan ahad sempena hari belia negara..macam2 ada**

No comments: