waaaaaaaaaaa..da lamanya tak masuk sini..tapi kalau masuk pun macam tulis cerita panjang2 kan :p
dua minggu lepas aku dah menghadirkan diri ke kursus..mula2 rasa berdarah hati jugak la nak pergi kan..gila..11 hari lama tuuuu..mana nk tinggalkan laki lagi kan, lama pulak tu...dan2 pikir pasal laki..sebelum ni keluar shopping dengan net boleh jek tinggal kan..hehehe..
aku kursus kat perak..mula2 sampai rasa nak nangis...dah la kawasan tu kedai pun takde...kalau nk pergi kedai kena naik kereta dalam 20 minit gitu..gila...tapi bukan boleh keluar pun...kena kuarantin 11 hari..bayang la, balik2 rumah jakun jek dapat tengok tv..hahaha
sampai2 jek kena daftar..dapat road tax sebesar alam kena gantung kat leher..cayalahh..lepas tu beratur ambik kunci bilik, pillow case dengan blanket..syahduuuuuuuuuu...mcm asrama kan..masuk bilik kena mop ngn sapu2 lagi..dan2 tu rasa nak balik rumah :((
Paling kelakar si Mas la..asal sampai malam jek dia bilang berapa hari lagi tinggal nak balik rumah..hahaha..rindu laki..
tapiiiiiiiiiiii...bila dah masuk hari ke 5 ke 6 tu kauuuuuuuuuuuu...tiba2 semua jadi tak sedar diri...macam seronok pulak kan (kecuali bahagian attend kelas..tu tak seronok..haha)
petang2 ada riadah..yang tak pernah bersukan pun tiba jadi macam pandai sangat bersukan..semua dah jadi rapat sangat dan saling menyokong...cewah ayat tak ingat...betul, ini kot first time aku gi mana2 kursus, walaupun kau buat benda memalukan, atau kau tak dapat buat something tu, kau tak diketawakan dengan penuh kemaluan (aiyark..memalukan maksudnya) diorang tetap akan cakap takpe, boleh cuba lagi..you can do it...or someting yg boleh buat ko macam dihargai gitu (nak muntah pulak rasa)
dan selepas 11 hari..kami pulang dengan berat hati..sob sob..tiba2 macam tak best..apesal cerita aku macam tiba2 je habis..lantak...hahahaha
huk huk..sangat rindukan mereka semua... :'(
Wednesday, March 30, 2011
Friday, March 4, 2011
takde motif...
dah lama sangat dah kot tak menulis sini..mak bizi macam perdana menteri noks, haruslah jeling2 manja je kat blog ni, tak lalu nk melayan :p ...hahaha..lagipun takde benda nk tulis, takkan hari2 masuk sini nk cerita pasal aku takde benda nk tulis..bodoh pulak rasanya..mau rasa nk sepak diri sendiri aje kan...sekarang dah reda sikit sbb satu kerja dah siap..akan kembali lagi pada bulan lima kerja tersebut...aishhhh...
ni pun saje2 update sebab bonet dengki kan dengan entry sebelum ni..org nk shopping online pon nk kecoh2..benci tau..pegi la shopping sana, jangan ganggu saya...hahaha
minggu lagi satu adalah akan ke induksi selama 11 hari..bernanah la kau kat sana, pegi kursus 3 hari pun dah rasa macam mati laki, ni pulak 11 hari..pengsan..sebab aku orang yang sangat rimas dengan protokol2 n benda2 nk formal sepanjang masa ni..merasa la kan pakai kasut tutup dan pakai baju kurung sampai ke malam :D
sekian...esok mau jumpa fieza di subang parade..ehehehe
ni pun saje2 update sebab bonet dengki kan dengan entry sebelum ni..org nk shopping online pon nk kecoh2..benci tau..pegi la shopping sana, jangan ganggu saya...hahaha
minggu lagi satu adalah akan ke induksi selama 11 hari..bernanah la kau kat sana, pegi kursus 3 hari pun dah rasa macam mati laki, ni pulak 11 hari..pengsan..sebab aku orang yang sangat rimas dengan protokol2 n benda2 nk formal sepanjang masa ni..merasa la kan pakai kasut tutup dan pakai baju kurung sampai ke malam :D
sekian...esok mau jumpa fieza di subang parade..ehehehe
Tuesday, February 15, 2011
Ketagihan!!
Dia dah datang balik dah..dah gigil2 dah ni..choooiiiiii!!!
memang tak tahan..
owh, sebenarnya aku ketagihan shopping secara online..come on, sekarang ni siapa yang tak suka kan :p (nk sedapkan hati sendiri je ni)...aku start online shopping tahun lepas kot..eh, 2009..mmg ketagih gila lah time tu..beg la, aksesori la...demam tau..tahun lepas dia dah cool down..tapi dia datang balik dahhhhhhhhhhhhh..serammmm..macam mana nk bagi stop nih
:">
memang tak tahan..
owh, sebenarnya aku ketagihan shopping secara online..come on, sekarang ni siapa yang tak suka kan :p (nk sedapkan hati sendiri je ni)...aku start online shopping tahun lepas kot..eh, 2009..mmg ketagih gila lah time tu..beg la, aksesori la...demam tau..tahun lepas dia dah cool down..tapi dia datang balik dahhhhhhhhhhhhh..serammmm..macam mana nk bagi stop nih
:">
Sunday, January 23, 2011
Sama saje...
Hallo...lama dah tak menulis..hilang sudah deria rasa nak menulis. Sangat bizi kebelakangan ni..maklum la, awal2 tahun kan, banyak benda nk kena buat, so nafsu menulis tu merundum banyak..jadi azam nk menulis sampai 100 posts tahun ni nampaknye awal2 lagi dah terkubur..ye la, kalau sekali sebulan je menulis..setahun 12 kali je...guane gamok nk cecah 100 boh..hahaha..lagipun kebelakangan ni sangat sibuk..tekankan bahagian sangat itu sebab kawan aku puan ana menjadi kesunyian sebab ketiadaan aku berbual dengannya..sampai dia kata aku macam taknak kawan dengan dia lagi...drama je la kau mak buyung...hahaha..maafkan saya sebab tidak mendapat kehidupan kebelakangan ini..sebab 2011 tidak bermula dengan kegembiraaan..hu hu
Friday, December 17, 2010
2011...
Tahun 2011 nak datang berapa hari je lagi..bila telek2 balik blog ni tiap2 tahun postnya tak pernah cecah seratus...nampak sangat takde cerita ((padahal hidup tak menarik sangat kan..hahaha))..dulu masa ada blog kat friendster tu macam rajin je menulis, ayat2 yang aku buat tu pon aku macam keliru je, betul ke aku yang tulis tu kan..ada jugak post yang aku rasa nk delete sbb mcm nk lempang diir sendiri je bila lepas baca..macam bodoh pun ada..hu hu..tapi sayang plak kan :p
azam 2011..saya nk tulis blog cecah 100 post..haha
azam 2011..saya nk tulis blog cecah 100 post..haha
Subscribe to:
Posts (Atom)